Mechanik z klientem w warsztacie

Warsztat przyszłości z aplikacjami Integra Smart Workshop 2.0

Zastosowanie aplikacji w warsztacie

Integra Smart Workshop 2.0 to innowacyjny system, który rewolucyjnie zwiększa potencjał warsztatu i całkowicie zmienia dotychczasową obsługę klientów.

Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjne aplikacje na smartfony i tablety, znacznie przyspieszając cały proces obsługi klienta.

Aplikacje do warsztatu zapewniają też mechanikom szybki dostęp do wielu informacji dot. m.in. zakresu zlecenia i danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.

Aplikacja mobilna dla doradców - Integra APP

Integra APP

Aplikacja mobilna dla doradców

Aplikacja mobilna dla mechaników - Integra PDS

Integra PDS

Aplikacja mobilna dla mechaników

Aplikacja mobilna dla kierowców - Integra Connect

Integra Connect

Aplikacja mobilna dla kierowców

Zaintersowany? Skontaktuj się z nami

i zamów bezpłatną prezentację

Aplikacja Integra APP

Integra APP to aplikacja mobilna na telefony i tablety przeznaczona dla doradców serwisowych, która służy do szybkiego, aktywnego przyjęcia pojazdu do naprawy w wrsztacie. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez mobilne aplikacje Integra Smart Workshop 2.0, które usprawniają proces przyjmowania pojazdu od klienta i przekazywanie informacji z zakresem naprawy do mechanika. System Integra APP usprawnia komunikację doradców z biura obsługi klienta z mechanikami oraz zapewnia w pełni elektroniczną komunikację z klientami warsztatu w zakresie kontroli statusu naprawy, rezerwacji wizyt, okresowej obsługi serwisowej oraz akceptacji kosztorysów z materiałem filmowym i animacją dot. zaniechania naprawy.

Mechanik przyjmuje pojazd przy użyciu aplikacji mobilnej do warsztatu Aplikacja mobilna APP na urządzeniu diagnostycznym lub smartfonie

Możliwości aplikacji Integra APP

  • Otwarcie zlecenia naprawy i podpis klienta bezpośrednio przy pojeździe

  • Błyskawiczny odczyt danych pojazdu z dowodu rejestracyjnego na tablecie

  • Szybkie opisy usterek pojazdu zawierające zdjęcia oraz filmy

  • Możliwość nagrywania konsultacji oraz uzgodnień z klientem

  • Wstępne określenie kosztów naprawy przyjmowanego pojazdu

  • Dostęp do słownika usług i usterek z bazy programu warsztatowego Integra Car 7

  • Szybki dostęp do szczegółowej historii serwisowej pojazdu

  • Wygodna obsługa aplikacji na tabletach i smartfonach

Aplikacja Integra PDS

Integra PDS to aplikacja dla serwisantów na telefony, tablety i urządzenia diagnostyczne, przeznaczona dla mechaników, która służy do efektywnej wymiany informacji pomiędzy mechanikiem a biurem obsługi klienta. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez mobilne aplikacje Integra Smart Workshop 2.0, które usprawniają przepływ informacji z zakresem naprawy samochodu do serwisanta. To nowoczesne rozwiązanie zapewnia mechanikom błyskawiczny dostęp do wielu informacji m.in. do zakresu zlecenia, historii napraw pojazdu oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.

Możliwości aplikacji Integra PDS

  • Szybki dostęp z poziomu smartfona
    do zlecenia i zakresu naprawy

  • Obsługa kart kontrolnych (checklist)
    na urządzeniach mobilnych

  • Szczegółowe dane o zleconej naprawie
    (filmy, zdjęcia i notatki głosowe)

  • Graficzny interfejs do zgłaszania usterek
    znalezionych w trakcie naprawy

  • Nagrywanie filmów i zdjęć obrazujących wykryte usterki

  • Dostęp do historii serwisowej i danych serwisowo
    naprawczych

  • Obsługa na tabletach, smartfonach i urządzeniach
    diagnostycznych

Mechanik robi dukumentację zdjęciową przy użyciu aplikkacji mobilnej do warsztatu Aplikacja mobilna PDS na urządzeniu diagnostycznym lub smartfonie

Aplikacja Integra Connect

To aplikacja mobilna przeznaczona dla kierowców do szybkiej i sprawnej komunikacji z warsztatem. Aplikacja pozwala na umawianie się z serwisem na wizyty. Kierowca może uzyskać dostęp do aplikacji na własnym smartfonie po uprzednim udostępnieniu jego historii z poziomu programu do warsztatu Integra Car 7.

Klient sprawdza realizację zlecenia w warsztacie przy użyciu aplikkacji mobilnej na smartfonie
  • Rozwiązania mobilne
    Mobilne rozwiązania
  • Komunikacja
    Lepsza komunikacja
  • Naprawy
    Skuteczniejsze naprawy

Możliwości aplikacji Integra Connect

  • Rezerwacja online terminu wizyty w serwisie przez kierowcę

  • Funkcja powiadomienia o zarezerwowanym terminie

  • Wyświetlenie zarezerwowanych terminów wizyt

  • DOSTĘPNE WKRÓTCE

Zaintersowany? Skontaktuj się z nami

i zamów bezpłatną prezentację

Opinie naszych klientów

System pozwolił na usprawnienie pracy warsztatu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się duż prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu. Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

Bosch-Service Garnec - Oborniki

Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...