Budynek firmy Integra Software

Informacje o firmie Integra

Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych głównie związanych z transportem i motoryzacją. Systemy są tworzone zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych. Wśród klientów firmy Integra można wymienić takie firmy jak:

Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner; Fota, Motogama, Energia Pro, Auto Land, Inter Parts, Inter-Team, Cer Motor, Denckermann i sieciach serwisowe m.in: Bosch-Service, AutoTeam Service(STAG), FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AutoCrew, AD Service, OK Serwis, ASO różnych marek, itp.

Systemy są tworzone m.in. dla:

  • Importerów części zamiennych

  • Sieci warsztatowych i flot

  • Serwisów pojazdów samochodowych (program do serwisów samochodowych)

  • Sklepów z częściami zamiennymi

  • Salonów sprzedaży pojazdów autoryzowanych stacji (np. ASO Hyundai, Renault, Nissan, itp.)

  • Baz transportowych

Procentowy udział oprogramowania

Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 150 000 licencji oprogramowania marki Integra. Historia pierwszych rozwiązań sięga 1996r. Projektowanie oraz tworzenie aplikacji oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dot. komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra. Najbardziej rozpoznawalnym produktem naszej marki jest program do warsztatów samochhodowych Integra Car 7.

Wykres procentowy udziału w rynku oprogramowania dla warsztatów samochodowych

Potencjał firmy to również współpraca z zagranicznymi firmami tworzącymi rozwiązania dla branży motoryzacyjnej m.in.: TecAlliance (TecDoc, TecRMI), Bosch, Autodata, itp. Aktualnie oferowane oprogramowanie to systemy przeznaczone na rożne platformy, w ostatnich latach firma mocno rozszerzyła angaż w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań typu WEB, które dotyczą zarówno obszarów związanych z segmentem eCommerce (B2B i B2C) jak i rozwiązaniami Business Intelligence przeznaczonych dla branż technicznych głownie związanych z transportem i motoryzacją.

25 lat na rynku automotive

25 lat na rynku automotive

Wielu zadowolonych klientów

Wielu zadowolonych klientów

Współpraca z dystrybutorami części

Współpraca z dystrybutorami części

Wiele nagród za innowacyjność

Wiele nagród za innowacyjność